Ookei, mä ja B  ollaan pahoin alkoholisoituneita. Ihan rappioituneita spugeja molemmat. Siks tääki pitää mainita. Viinan kiskominen yhteisenä harrastuksena. 

Heh - no ei nyt sentään olla alkoholisteja! :D Juon oikeesti tosi harvoin ja B sitäki harvemmin (juonu tänä vuonna ehkä kerran). Ja se mikä meitä yhdistää on väkevien juonti. Viina siis maistuu molemmille. WoWissa voi juoda kaljaa tai viinaa. Tään vuoden alus B joi murloc-viinaa ja oi oi oi mites siinä kävikää - B otti liikaa ja laattahan siinä lensi! :/ Kerran töis ollessaan (ku B oli instanssis hiilaamas) se joi kääpiöviina. Herranjestas töissä ollessaan!!! Mutta tuolla iloliemellä oliki sellanen vaikututus et se muutti mun isoon miehen kääpiöksi! :D On se toki kääpiöoluttaki maistanu. Mutta viina on enemmän sen mieleen.

Elikkäs meikäläinenki on aika mieltyny väkeviin, vaikka harvoin kunnon viinaa tulee enää juotua koska oon siirtyny viineihin. Mun mielestä viina maistuu pahalta (vedin muuten ekat kännit salmarista). Jossain vaihees huomasin, et viini on ihan jees. Makee tai puolikuiva tottakai. Mut emmä saa juomisesta enää sellasta nautintoa ku sillon joskus aikoinaan. Nykyään mua rupee vaan väsyttään ja tulee jumiolo. Hiljattain päätin etten juo enää humalahakuisesti (korkeintaan pari lasia). Sivistyneesti viiniä ja hyvää ruokaa! :)

Minä ja B voimme aiva rauhas oteskella toistemme läsnäolles. Kunhan ei överiksi mee.