Mennään tänä jouluna avokin kans mun vanhemmille. Ja muuten ekaa kertaa ollaan joulu yhes. :) Aateltiin olla juuri parahiksi paikalla - suoraan joulusaunaan! :) Lauantaina sitte anoppilaan. 

NIIN JA TÄÄ ON MYÖS MUN JA B:N EKA JOULU!!

Tosin B:n kannalta ei kovin hohdokas sellanen. B pääsee salamatkustajana mukaan. Kattelen sitä vähän väliä laukunpohjalta - ja porukka ihmettelöö mitä mää oikeen kurkin mun veskaan koko ajan! :D Ei mut, onhan se vähä kurjaa pitää B:tä taka-alalla, mut kyllä se ymmärtää tilanteen ja tyytyy osaansa. :/ Parempi tää kuitenki on, ku että äijä ei olis mukana ollenkaa! :)

Musta on niin kivaa tutustuttaa B meidän joulunviettotapoihin. ^^ Kylhän WoWiski on joulu - siel on pukit ja kaikki - mutta eihän se ny verä vertoja tälle suomalaiselle perinteikkäälle joululle! :)

___________

Palataan astialle joulun jälkeen. Syökää kanaa eiku siis puuroo ja pitäkää oikeen kunnon joulumökää!

NONIIN.. JOULUT KAIKILLE! :D


Ps. Väsäsin nopsasti teille Paintilla tontun, mut tämä tonttu on mulle aivan erityinen liittyen mun seksuaalisuuteen. Jotta saan pidettyä teidät jännitykses, tontun salaisuus paljastuu vasta joulun jälkeen! ;