Okei olimme anoppilas yötä ja ku palattiin tänne, mä menin laittaan anopin antamia murkinoja kaappiin. Sytytin valot keittiöön ja voi että voilaaaa! Muurahaiset hyppii pöydillä! Ja lattialla! Ja hellan välis! :( No mitäs perkelettä ny näin?!! Kattelin pöydälle ja huomasin että siinä oli fresitaläikkä tyhjän pullon vieres. No voi piru ne oli tullu sen peräs! Muistakaa ny mussukat sitte ettette jätä tyhjiä fresitapulloja mihinkää ja etenki varotte läikyttämästä sitä!

Mä manasin vielä kauan sen jälkeen ja avokkiki jo rauhootteli. Mitähän B:ki ajatteli ku meikäläinen kontti lattialla murkkujen peräs! :D Jeah siinä se katteli ku hilluin myrkkypurkki toises ja paperitollo toises kädes. Sit mä kiljahdin ku en saanukkaa yhtä pirulaista puristetuksi hengiltä (mä olin niin varma että se oli sen loppu). Mua vähä hävetti mutta toisaalta B tietää että inhoon murkkuja. :)