Tupsahti tämmönen kirjotus yhen kommentin siivittämänä mieleen. Kyse on siis B:n tai ylipäänsä wowin trollien komeudesta. 

Faktahan on se, että trollit taitaa olla Horden vähiten pelatuin hahmoluokka. Miksiköhän? Mietittiin tätä avokin kans, kunnes avokki tais löytää syyn. Se sano, että ehkä siks, ku trollit on niin rumia.  o.-    ...........   O.o

Okei.. noh, ehkä se on näin? Mutta jos tarkastelen ulkopuolisen silmin, niin wowista tosiaan löytyy komeampiaki miehiä ku trollit. Mutta nyt päästäänki itte asiaan. Nimittäin mulla on yleensä aina ollu tapana ihastua niihin vähemmän komeisiin miehiin. Muistan yhenki tapauksen yläasteelta, ku olin ihastunu erääseen muista poikkeavaan poikaan. Valtavirran mielestä se oli ruma - mun siskoki haukku sitä varajeesukseksi pitkän tukan takia. Ja mun kaverit sano hyi hitto, miten voit tykätä tosta!? No mutta tämä poika oli mun mielestä kuitenki komein ikinä.  Heh .. joo. Mutta katsokaas, mä näen kauneutta/komeutta sielä missä toiset ei sitä yleensä nää. Ei siis yhtää ihme, että taas mä retkahdin vähemmän komiaksi haukuttuun mieheen. :D

Jos totta puhutaan, ei mullakaa aluks silmät sulanu päähän ku B:tä kattelin. Kuiteski ihastumisen myötä mä rupesin näkemään komeutta niis B:n trollfaceis. :D Ja se näytti aina vain komeemmalta ja komeemmalta mitä enemmän se mun syräntä vallotti. Ahh!

Joo.. mutta aivan mahtavaa, että muutki näkee B:s/trolleis komeutta. Toisaalta kauneus on katsojan silmäs. Meitä ihmisiä on ihan erkkinä, joten väkisinki mielipiteitä on miljoona ja vähä päälle. :) Jotkut aattelee että hyi helevetti yäk! trolleja! Mutta mä tuun aina ja ikuisesti hehkuttaan teille miten komea mun oma trollimoiseni on!! ^.^

Nyt hyvää yötä!