Suoraan asiaan: me ollaan B:n kans 110%:sesti eläinrakkaita tyyppejä. Ja kuten otsikko kertoo niin meillä molemmilla on omat lemmikit. 

B:llä niitä on enemmänki (en ny muista kaikkia), mutta yks aivan ihanan söpö karvalapsi sillä on, meinaan mopsi! Ok. B on siis koira"ihmisiä" (B on kuiteski trolli, ei ihminen!  Mutta höh, koiratrolli. Ajatelkaa ny itte miten pöhkö sana. xD). 

Itse olen kissaihmisiä. Pienenä halusin kyllä koiran. Joka joulu toivelistaan oli suurella kirjoitettu KOIRA. Ylläri pylläri, pukki ei sitä koiraa mulle tuonu ja hiljalleen into koiriin sitten lopahti. Ja olin vähä näreissäni ku sisko sit myöhemmin sai kissan. >:( (Miksen mää saanu sitä koiraa HÄH!?.. hyvää kannatti odottaa) Mä nimittäin sain ihkaoman lemmikkini joitaki vuosia sitte ja sehän on tuo meidän Apina mikä vieläki tuos riehuu vierellä. Kissa sen olla pitää. Paras lemmikki ikinä! Ihmisen paras ystävä! ♥

Sitte koirista sen verran, että jos ny jonkimmoinen koira pitäis hommata, niin se olis sit joku pienikokonen hauveli. Ei siis mitää Beethooveneita. :D Että hyvä B! Teit ihan oikeen valinnan ku mopsin otit! Mopsit on niin söpöjä ihania ruttunaamoja. Kyllä se olis se sitte minkä ottaasin. 

Siinäs taas näette että mulla ja B:llä on samanlainen maku tässäki asiassa! Eikä tää tähän jää!

Ja vielä lisäys että laitan tänne kuvan B:n mopsista sit ku saan aikaseks napata siitä foton. :)