Ennenku linnanjuhlat alkaa, kirjotan nopsaan B:n veljestä kuten sanoin.

Juttuhan on ny niin että tuo veljeyshomma on sit aivan mun oman mielikuvituksen tuotetta. Mutta ah i love you my mielikuvitus koska ilman sinua en pystyis värittään mun ja B:n elämää!

Jos ei joku nyt viä tienny, niin B on siis mun avokin hahmo. Sen lisäks sillä on toinenki trollihahmo samalla servulla ku B. Koska B:n veljen nimi alkaa myös B-kirjaimella, niin veli saa tässä nyt nimen B-S erotukseksi B:stä. B-S on keksitty nimi - haluun salata B:n veljen hekilöllisyyden. Eli selvennökseksi:

B-S ON B:N VELI.

Tarkemmin sanottuna pikkuveli. Pikkuvelin tittelin B-S sai siks, että se oli alempilevelinen ku B. :) B-S on kovasti yhdennäköinen B:n kans, mut mitenkäs muutenkaa ku kysees on veljekset! :D B-S on ihonväriltään vaaleempi ja sillä on sininen leukaparta (no mun ja avokin mielestä se väritys sen leus näyttää ihan parralta!). 

B-S on shamaani eli jonki sortin hengellisyyttä sekin. Oon ajatellu niin et kai noi pojat on lähtösin uskonnollisesta kodista. Oon päässy tutustumaan B-S:ään, ku ollaan sen kans kerätty kukkia yhes. WoWis sen ammattina on herbalism mutta mä ajattelen että se harrastaa sitä. Avokin mielestä se kukkien keruu on tylsää (ei siis jaksa tuolla hahmollaan kerätä niitä), ja kerran mä suostuin auttaan sitä ja totesin täähän on kivaa! :)

Uhhuh olipa tuskasta kirjottaa ku juutuinki kattoon linnanjuhlia. Tuliko teille muuten kutsu linnanjuhliin? Meille tuli, mut kissa söi sen. Siks ette nää meitä siel! xD