On oikeesti tosi kiva jakaa nää ihastusjutut jonku kans. ^^ Tietysti informoin uudesta ihastuksesta J:täki ja näytin sille T:n kuvaa. J oli heti kiinnostunu kysy mitä mä tiedän siitä. Ku sanoin etten oikeestaan mitää, se käski mun kysyä sivuston ylläpitäjältä tms. olisko niillä lisäinformaatiota. Mulla on ollu mieles ihan sama, vaikka epäilen ettei T:tstä oo mitää tietoja missää. Sillä kuvaan liittyväs tekstis ei oo mitää mainittu T:stä. :( 

Niin no sit J sano vielä not sillähän on nenä vinos, että niinku nyrkkeilijän nenä olis. :D Noh, mun mielestä näin ei oo ja muutenki T on kaikkinensa niin lutuunen. ^^ 

Ku näytin M:lle ekaa kertaa T:n kuvan se sano että se näyttää joltaki(!?) muttei osannu sanoa loppuun. Myöhemmin selvis että kuulemma vajakilta näyttää. :D Voin sanoa, ettei se todellakaa näytä vajakilta ja lopulta M oli samaa mieltä nähtyään T:stä toisenki kuvan (löysin netistä peräti kaks eri kuvaa T:stä, molemmat samasta tilanteesta). Mut kaikkein paras oli se, ku aloin joku aika sitte pelata Return to the Castle Wolfensteinia. M sano, että no pelihän rullaa kivasti ja paremmin eteenpäin, jos kuvittelen T:n olevan sielä kidutettavana ja mun pitää pelastaa se. :D Sit  ku se kuuli T:n lempinimen, se alko lausua sitä silleen tyhmänhassusti ja hoki sitä jonki aikaa sijoittaen nimen eri lauseisiin. xD ahihii.. kuulosti se munki mielestä aika hauskalta.. :)