Olen nyt kirjoitellut parille keskustelufoorumille missä on käsitelty kohdeseksuaalisuutta. Siellä on ihmetelty ja taivasteltu, mutta olen saanut myös positiivista komppausta, että mitä se on muiden ongelma rakasti sitten puuta tai naapurin erkkiä, kunhan vain on onnellinen eikä satuta muita. Toista se oli sitten eräällä toisella keskustelufoorumilla, mainitaan nyt nimeltä että kyse on Kaksplus-sivustosta.

Siellä ei muutamaa vastausta lukuun ottamatta muuta tehty kuin dissattu ja haukuttu sairaaksi meikäläisiä. Eräskin luuli minua homoksi tai muuten vain provoksi!  Mutta ei, kyllä minä ihan tosissani sinne kirjoitin. 

On niin harmillista, että tuntemattomia haukutaan sairaiksi vain sen perusteella että ei satu edustamaan valtaväestöä. Voiko niin ahdasmielisiä ihmisiä oikeasti olla olemassa??  Kaikesta tehdään sairasta ja epähyväksyttävää mitä valtaväestössä ei esiinny. Näin se menee valitettavasti. 

Mutta eipä sillä, en minä mitään hyväksyntää haekaan. Tärkeintä on että minä saan elää onnellista elämää.

Sanonpa nyt vain teille kaikille ahdasmielisille, mustavalkoisille ihmisille: vaikka te kuinka inisette ja kitisette, ette muuta minua, ettekä ketään muutakaan seksuaalivähemmistöihin kuuluvia! Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ja sitä tosiasiaa ei teidän kitinät poista! Että onnea vaan teidän elämällenne, koittakaa mahtua ainakin kääntymään ahtaassa maailmassanne!

Kuvassa minä ja rakkaani B  (B on näytön reunalla vasemmalla)  :)