Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että seksuaalisuus voisi muuttua iän myötä! Onko se mahdollista? Omakohtaisesti voin sanoa, että kyllä on! 

Lapsuudessani olin selkeä kohdeseksuaali, koska rakastuin elottomiin esineisiin/tavaroihin tyyliin Näsinneulaan, lintutorniin, jyrsimeen ja suksiin ym ym. Olin selkeästi poikkeus, koska siinä missä tytöt ala-asteella tykkäsivät koulun komeimmasta pojasta, minä tykkäsin maitoautosta. Ala-asteella en tuntenut minkäänlaista vetovoimaa poikiin. Vasta yläasteella 9.luokalla koin ensimmäisen ihmisihastumiseni. Se oli palavaa rakkautta sekin, se tyttö tuli minun uniini. 

Nykyisin en voi enää sanoa itseäni täysin kohdeseksuaaliksi, koska rakastun nykyään vain fiktiivisiin hahmoihin. Kuitenkin minulla on "exiini" vielä erityinen side sekä tietynlaisilla koneilla ja rakennuksilla on oma tunneperäinen vetovoimansa. 

En oikein tiedä mikä olen seksuaalisuudeltani? Minulla on tarve luokitella itseni joksikin, jolla on selkeä nimitys, eikä olla vaan joku..joku.... JOKU! 

Voinko oikeasti sanoa, että olen multiseksuaali?? Millä nimitetään tyyppiä, joka rakastuu fiktiivisiin hahmoihin ja rakastaa samalla myös oikeaa ihmistä!?