Tänään vietetään vainojen uhrien muistopäivää, millä viitataan mm. holokaustiin. Ja mites mä ny tälläsestä mainitten..? No kun tuota... se mun uus ihastus liittyy holokaustiin. Niin. :D

No juu aattelin täs ny vähä kertoa uudesta ihastuksen kohteesta ja miten taas pääsi käymään näin. :) Älkää sitte tippuko tuolilta.. tää on nimittäin aika hämmentävä juttu.

Eli kuten aikasemmin sanoin, nyt on kysees ihan oikee ihminen. Hän oli todennäköisesti vanki Auschwitz 1:llä, ja mikä vielä todennäköisempää.. se ei kai enää oo elos.. :D :/ :'(  en tiä mikä hymiö tohon sopis parhaiten. :) Totta puhuen, mulla ei oo mitää satavarmoja tietoja siitä, en edes nimee tiä.. voi apua. No mulla on kuitenki olettamus, että se saattaa olla puolalainen ei-jutku. Ja kuvassa, jonka kautta siihen ihastuin, se on about 40 vee. Kaikkein varmin tieto lienee se, että hän omaa Y-kromosomin. :D

Mut tottakai keksin sille nimen. Luin tuos joku aika sitte erään kirjan, jonka oli kirjottanu yks Auschwitzistä selvinny mies. Jossain vaihees huomasin assosioivani sen etunimen kuvan mieheen. O.o Nimi alkaa T:llä, joten tästä lähin puhun T:stä tarkoittaen uutta ihastustani. :) Ainiin.. ja ku nimi on taas vierasperäinen, keksin siitä vielä lempinimenki T:lle. ^^

No sitten miten se tapahtui. Yksi kiinnostuksen kohteistani on ahmia tietoa keskitysleireistä, erityisesti Auschwitzistä. Laitoin kirjanmerkkeihin yhen sivun, joka on osa Auschwitzistä kertovaa sivustoa. Sivulla on kuva T:stä, ja sen kautta ettin aina kohdan mihin oon viimeks jääny. Eli aika usein se on vilahdellu mun naaman edes.

Sit kävi varmaan pari kertaa silleen, et mua rupes kesken lukemisen vaivaamaan miltä se yks tyyppi (T) ny näyttikää siinä kuvas ja oli pakko palata kattomaan. Sit yks kaunis päivä hups vaan! Huomasin äijän tunkevan ajatuksiini ja sydämeen ja niin taas meikäläistä viedään. :D

Täs ny informaatiota näin aluksi. ;) 

Illanjatkot vaan kaikille! Tuntui muuten et oli tosi sekavasti selitetty tää juttu.. No, koittakaa ymmärtää. ^^