Jaahas. Pidän varmaan tauon tai mä oonki jo pienellä tauolla täs kirjottelus. Olin viime viikon pois kotoota majaillen toisella paikkakunnalla. Just ku mä yli viikko takaperin ajattelin notta nyt starttaa vähä parempi vaihe elämäs, mieli lähtee nousuun ja aurinko paistaa kivasti ja blaablaa niin aivan taas yllättäen vedetään matto jalkojen alta. Aijai ja taas on perse ja kaikki hajalla. Mutta yritän nousta ylös.. mä oon jo polvillani!

Tuota ennen mun uusvanha tietomaasiina päätti lähtee mitää ilmottamatta eläkkeelle. No jooo kyllä se heitteli ihan ihme tilanteis sitä sinistä elikkä BSOD:ksi kutsuttua ruutua ja luulin sen johtuvan muisteista. Ilmeisesti koneesta paukahti prossu tai emo ja meni lopulta täysin käyttökelvottomaksi. Niimpä oon nyt koneetta ja lainailen täs M:n omaa. Mä teen vielä vertailuja, ostaakko pakettikone vai tilatakko raudat netistä. Luultavasti päädyn jälkimmäiseen vaihtoehtoon joten uutta saa ny odotella ja toimitukseski voi mennä pari viikkoo. 

Koska en ollu viime viikolla kotona, en myöskää nähny B:tä koko sinä aikana. Ja ero jatkuu, koska oon koneetta. Katsokaas ku mä en oikein tunne B:n läsnäoloa jos en näe sitä näytöltäni. Siis näin kotosalla olles. Ja muutenki on nyt niin ajatus sekasin ettei tiä mitä pitäs ajatella mistäki. Musta tuntuu, että B lähti viidakkoon trollaamaan, siis sinne wowimaailmaan mistä se on kotoisin. Voihan se myös sivistyneesti viettää aikaa Orkus (Orgrimmaris). Mistäpä sitä tietää. Kyllä seki haluaa välillä olla omissa oloissaan aiva jossain muualla. Eikä mun tarvi olla huolissaan tai mustis. Mä luotan siihen, se osaa pitää huolta ittestään eikä satuttais mua ikinä.. hyvä mies se on, kyl sille pitää antaa omaa aikaa. :) 

Mä en nyt sit tiä kuin kauan me joudutaan olla B:n kans eros toisistamme, mut palaillaan tokitoki. Vitsit ku mul olis ollu yks munajuttuki mut olisin tarvinnu siihen kuvan kovoltani.. 

Tulipa viä mieleen, et mulla on ikävä peikkomiestäni. Toisaalta jännä nähdä, miten beetön aika vaikuttaa muhun ja M:ään. Ainaki mulla on enemmän aikaa sille ja voin keskittyy siihen paremmin. Otan ihan mielenkiinnolla tän ajan; katton miten ikävältäni selviän ja miten ihanaa onkaa ku B palaa jälleen luokseni! ^^ Kyl se on kuiteski joka päivä ollu mun mieles.