Dodiin täs tää mun lupaama juttu - uus osa lisää tähän sarjaan. :) Tällä kertaa käy ilmi, että me ollaan molemmat varsin näppäriä sormistamme:

WoWis B:n ammattina on ompelu (tailoring) mut mä sanon, että se on sen harrastus. B:n hankkii kankaat ostamalla tai tappamalla tyyppejä, jokka kantaa mukanaan kangasta - eläessään ne ei ikinä anna mitää! Kaavoja B saa tehtävistä tai ostamalla (itte käytän harvoin kaavoja). Yks luomus on kuvas oleva punanen ruutupaita:

Aatelkaa se on ihan itte sen tehny! ^^ Se on sen aluspaita. Sitte B on ommellu ittelleen myös lentävän maton, jolla se pääsee paikasta toiseen - tosin se kulkee vielä aika hitaasti. Mut voi miten taidokasta! :)

Mä vihasin koulun kässätunteja, enkä oikein loistanu edukseni.. mutta nykyään omalla ajalla onnistun. Vanhemmat huomas mun tekemisen innon ja sain muutama vuos sitte valmistujaislahjaksi Toyotan. Siis ompelukoneen. ^^ Sillä on tehty lattiatyynyt ja siskon rippipuku. Nyt on valmistumas pari toppia ja renessanssikorsetti. Tuota korsettia varte mulla on muuten toinenki blogi olemas, tosin pilkun vertaakaa siä ei oo vielä tekstiä, koska sen ompeleminen on jääny taka-alalle ohjelmointiprojektin vietyä mun kaikki ajan. Mutta ehkä ens vuoden puolella herätän sen henkiin.

Että on meillä tällänenki yhteinen harrastus. Voidaan jakaa neuvoja ja tietämystä ja ihastella toistemme tekeleitä. :)