Lähdetäänki tästä kohta anoppilaan. Avokki ottaa koneensa mukaan että voidaan sit tehdä taas B-juttuja. :)

Heh, yks kerta anoppilas oli hyvä, ku avokki kirjautu B:llä WoWiin ja mä siinä sit kattelin B:tä, niin anoppi tokas pojalleen että "niin, katto vain ettei Astaya pian ihastu tohon sun hahmoon." Istuin siin avokin sylis naama tiukasti näytöön päin, anoppiin selin - ja voi poijjat että meikäläisellä oli pokas pitelemistä! :D Voi voi, jospa anoppi vain olis tienny totuuden! xD

Itseasias maa ei kovin montaa tallaajaa kanna päällään, jokka tään mun seksuaalisuuden mun kans jakaa. Mun ja B:n suhteesta tietää ainoastaan avokki ja mun paras ystävä. Ja tietenki te, rakkaat lukijat! 

Joskus tuun aatelleeks, et jos joku tuttu eksyis lukeen tätä blogii.. ja vielä tunnistais mut.. huh :D No, mä oon aatellu että joko kiellän täysin tai sitte kerron totuuden. Mistäs tiedät etten oo joku SUN lähipiiristäs? ;P