Sain vihdoin ladattua WoW model viewerin!!! Se on sellanen ohjelma mis saa pyöritellä kaikkia hahmoja mitä WoWista ikinä löytyykää. Niitten ulkonäköö saa muutettuu ja ne voi pistää tekemään erilaasia liikkeitä kuten istumaanmeno, uiminen, taikominen, juokseminen.. Ja sit ne ukkelit voi pukee ihan miten halua. Horden päälle voit laittaa allujen kamaa, miesten päälle naisten kleduja.. voit pukee sen ihan miten vaan, ilman rajotuksia mikä WoWis ei oo mahollista. ^^

Noniin ja juttuhan oli siis se, et mä loin B:n näkösen hahmon ja puin sitä ja liikutin ja silleen. Ja siinähän vierähtiki sitte aikaa niin paljo että nyt vasta tännekki kerkesin - voitte lakata ikävöimästä. 

Ensinnä mä aattelin, et ku mähän oon tällänen cybertyylinen mörkö, niin tottakai mä haluun että B kerran ees pukis mun mieliks avaruusrettuja päälleen. Ja kyllä vain! Löydettiin todella magee asukokonaisuus:

Mun mielestä B on aika cyber täs - no nää on hei cyberimmät kuteet mitä sieltä löysin! :P Ja kaiken kruunaa gogglesit! Niitä oli montaa eri mallia, mut nää puki B:tä parhaiten.

Voiko tään coolimpaa jätkää enää olla? EI VOI! Muita mielipiteitä ei oteta vastaan! :P

Toi model viewer on kyl ihan ässä juttu! Nyt mä voin napsia sillä kuvia B:stä. Ja se anto monta hyvää ideaa fotaroida meidät samaan kuvaan tai B:n yksinään eri tilanteisiin. Voi ihanaaaa!!! Tuutte varmasti näkeen sit niitä kuvia!! ;)