Dodiih. Juu eli tää piknikkeily oli ihan uus juttu meille. Meidän oli tarkotus mennä puistoon, mut avokki halus mennä rannalle. Puistos vaan olis ollu rauhallisempaa ja olisin voinu olla B:n kans vapaammin.

Mä valittin meille semmosen paikan mis voin pitää B:n kuvaa esillä ilman et sitä tarvii kokoajan pistää piiloon ohikulkevien tyyppien takia (sori B!). :D Paikka oli jopa niin mainio, et saatoin avoimesti makoilla trollimoiseni kans siin! ^^

Meillä oli mutusteltavana munapekonipatonkia (nam!), tuulihattuja ja ihan vaan vettä. :) Rakkaalleniki maistui:


B:n käsi on kyl kummallinen... eihän sil oo muutenkaa ku kolme sormee. Me muuten aateltiin joskus pitää avokin kans kolmisormipäivät B:n kunniaksi! xD Mut kyl tuo handu mutusteluun kelpaa! 

Koska oltiin rantsulla, päästiinpä ainaki uimaan! Ah miten virkistävää! Uidessani mä ain kuvittelen et B ui mun vierellä. Ja ku sukelluksesta nousen pintaan, en pyyhi silmiä kädelläni, koska B:kää ei tee niin. :D

Sitte ku päästiin sopivan märkinä takas rantamatolle, ruvettiin pelaan Avistaa. Yhdeks aiheeks otettiin WoW. Aateltiin vetää vaan muutamalla kortilla, koska aihe kuulosti vaikeelta. Vaan yllättäen siinä meniki koko pakka! Noh, mun tietämys wowista oli sitä luokkaa, että k:n kohdalla huusin "KEPPI!!". :D Se hyväksyttiin koska wowishan on keppejä! B:lläki on se ronkelokeppi seläs! :P

Ja ku esiin kääntyi tämä kirjain...

 

...karjaisin rakkaani nimen niin notta ranta raiku, ja pisteet tuli mulle! :D No olis se ollu noloa jos olisin b-kirjaimen feilannu. Tästäki huolimatta meikäläinen hävis. -.-

Oikeen onnistunu piknik.. varmana otetaan uusiks jos sää antaa luvan. :) Ja lopuksi vielä me: