Jooh tuota niin... oli sitte niinku pikkuusen lähellä nottei mun suuri, painava ja huolella varjeltu salaisuuteni paljastunu!

Meinaan tää mun erikoinen parisuhteeni B:n kans oli ->näin lähellä<- paljastua pikkusiskolleni! :/

Siskokulta tuli aamulla lukaaliimme nukkumaan ko sillä alko koulu vasta myöhemmin. Kouluun lähtiessään se sit jätti kamojansa tänne ku ei viittiny niitä kouluun roudata ja sano tulevansa hakemaan ne kolmelta. Mä ja avokki oltiin sovittu menevämme päivällä kaupungille. Niimpä mä annoin siskolle kämpän avaimen siltä varalta, että oltais vielä huitomas kartsalla.

Ku sisko oli lähteny kouluun, mä avasin tavalliseen tapaan rakkaani kuvan näytölle. Pidin kuiteski mieles, että sisko palaa tänne. Noh, kuinka ollakkaa, ku minä ja avokki poistuimme ulos, en enää muistanu koko hommaa ja iloisena aattelin että B sitte odottaa meitä täälä ku tullaan takas. ^.^

Tsuit tsait asiat kaupungilla hoitu ja mukavaaki oli. Sitten takaisin kotio. Ja samantien ku oltiin kurvattu fillareilla pihaan, mä muistin siskon paluuaikeet ja heti perään sen että olin jättäny B:n kuvan näytölle.... glup..eijeieijei PANIIKKI PANIIKKI!!!! Sisko kodissani + trollimieheni kuva näytöllä = väärä yhdistelmä!!!

Mä toivoin ettei sisko olis viä ehtiny tänne, mut harmikseni näin ikkunasta et täällähän se istui koneellani. Pelonsekaisin tuntein menin sisälle ja mää olin jo ihan varman että nyt on selityksen paikka. Mutta ei. Vielä en joutunu selontekoa antamaan.

Lopputulos: Kävi ilmi, että sisko ei ollu ehtiny täällä kauaa olemaan. Ja toisekseen huomasin, että se oli pienentäny B:n kuvan tehtäväpalkkiin. Ja kolmanneksi, se oli mitä todennäköisimmin suoraan vaan pistäny selaimen päälle ja menny Facebookiin (no kuinkas muutenkaa, ku sielä se aina pyörii?). 

Todennäköisesti B:n kuva ei siis ollu merkinny sille mitää ihmeellistä. "Ahaa täs on joku tällänen kuva, no mikähän tää mahtaa olla.. pistämpä sen pois tieltä." Jotenki tälläin uskoisin sen ajatelleen.. :D Ei se varmaan osannu yhdistää sitä edes wowiin.

Siis ei se vielä mitää vaaraa aiheuta, jos mulla on pelkästään B:n kuva näytöllä, mutta ku mulla oli tehtäväpalkis se koko kansio missä on joka ikinen kuva, myös ne yhteiskuvat meistä!! Ja niistä jos joistakin sisko olis saattanu hämmentyä ja sitten udella että hei isosisko rakas mitäs tää oikein on?! :D

Tarkistin että tuohon kansioon ei oltu koskettu eikä muutakaan ihmeellistä koneella touhuttu. Siispä voin huokaista helpotuksesta: suhteemme ei tavoittanu siskon tietoisuutta. Huh ja huoh.

Se on nyt ainaki varmaa, että B on nähny mun pikkusiskon ja pikkusisko tietämättään mun toisen miehen. Tiettävästi kumpikaa ei sanonu sanaakaa näkemistilanteessa. :D Mutta luulempa B:n miettineen hiljaa ittekseen "wuuuut??" kun omassa erehdyksessäni tämmöistä pääsi käymään. *Sori B että jouduit mun takia outoon tilanteeseen !*


 Mitä jos olisin "jääny kiinni"? Hmm.. oikeen hyvä kysymys koska vastauksia on tasan kaks. Joko olisin kertonu sille nolouksissani totuuden tai sitten keksiny että mulla ja avokilla on semmonen jännä leikki keskenämme... :D

No ei sillä, pikkusisko on mulle perheestäni ehkä kaikkein läheisin ja kerrotaan toisillemme paljo henkilökohtasia juttuja.. että jos jollekki perheenjäsenelle olis kerrottava, niin sille sitte. Mutta kyllä mulle riittää, että pari ihanaa tyyppiä sekä tämän blogin ihkut lukijat tietää oudosta rakkausmaailmastani! ^.^